Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Την Πέμπτη η πρώτη συνεδρίαση

Την Πέμπτη 24 Μαϊου θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ Εύβοιας. Η πρώτη συνεδρίαση, όπως δήλωσε στο Eviatop ο πρόεδρος Πέτρος Ποδάρας έχει χαρακτήρα ενωτικό: «Η
πρώτη συνεδρίαση θα έχει ένα ενωτικό καλωσόρισμα. Θα διαβαστεί στα μέλη ο κανονισμός, θα γίνει ένας απολογισμός της προηγούμενης θητείας και θα οριστεί η ημερομηνία της επόμενης συνεδρίασης, όπου και θα οριστούν οι θέσεις ευθύνης.»