Δήλωση του βουλευτή Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην Υπουργού
για την απάντηση του ΥΠΕΧΩΔΕ σχετικά με τις διαδικασίες αποκατάστασης του
δρόμου Στομίου-Πλατάνας Κύμης :
“Η συνέχιση της
συζήτηση του νομοσχεδίου για την εκλογή των Βουλευτών και στις 24/1/2020
δεν επέτρεψε τη διεξαγωγή
του κοινοβουλευτικού ελέγχου , με αποτέλεσμα να αναβληθεί η επίκαιρη ερώτησή
μου προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών για την άμεση αποκατάσταση των
ζημιών του δρόμου Στομίου-Πλατάνας Κύμης .
Πάραυτα το Υπουργείο με έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών
Υποδομών ( αρ.πρωτ.0/359-23/1/2020) απάντησε άμεσα στην ερώτησή μου
,μεταφέροντας το ζήτημα στη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
Είναι χαρακτηριστικές
όμως οι αναφορές του :
“-Προκειμένου το Υπουργείο να αναλάβει την εκπόνηση μελετών ή και την κατασκευή έργων για το υπόψη οδικό τμήμα θα πρέπει να
υπάρξει σχετικό αίτημα από τη Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και να συναφθεί
προγραμματική σύμβαση και
-Δεν έχει περιέλθει στην Διεύθυνση Οδικών Υποδομών αίτημα
της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για χρηματοδοτική συνδρομή που να αφορά παρεμβάσεις στο υπόψη
οδικό τμήμα .¨
Φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν ότι το Υπουργείο Υποδομών αντί να
προστρέξει στην αποκατάσταση των υποδομών που καταστράφηκαν πρόσφατα , σύμφωνα
με το θεσμικό πλαίσιο του Υπουργείου , ακόμη κι αν είναι αρμοδιότητα της
Περιφέρειας , αφού και χρήματα έχει για
τις φυσικές καταστροφές και υπηρεσίες
για να κινητοποιήσει , όπως οι Διευθύνσεις Φυσικών Καταστροφών και Οδικών
Υποδομών . Πόσο μάλλον όταν η περιοχή έχει κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης
ανάγκης .
Παράλληλα βέβαια πρέπει η Περιφέρεια να καταστήσει σαφές αν
οι υποσχέσεις που πήρε από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Οικονομικών παραμένουν
υποσχέσεις!!!
