Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020

Το Τμήμα Καθαριότητας του Δήμου Χαλκιδέων έκοψε πριν από λίγη ώρα την πρωτοχρονιάτικη πίτα του



Το Τμήμα Καθαριότητας του Δήμου Χαλκιδέων έκοψε πριν από λίγη ώρα την πρωτοχρονιάτικη πίτα του. Η Δήμαρχος Χαλκιδέων Έλενα Βάκα, η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Τασούλα Μακαρώνα, οι
Αντιδήμαρχοι, Βασίλης Γουρνής, Κώστας Καρβούνης, Κατερίνα Μεγάλου, Δημήτρης Σέρρας, ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΧ Φάνης Σπανός, ο πρόεδρος της Κοινότητας Χαλκίδας Θοδωρής Γιαννούκος, ήταν όλοι εκεί για να ευχηθούν στους εργαζόμενους καλή χρονιά!