Το Τμήμα Καθαριότητας του Δήμου Χαλκιδέων έκοψε πριν από λίγη ώρα την πρωτοχρονιάτικη πίτα του. Η Δήμαρχος Χαλκιδέων Έλενα Βάκα, η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Τασούλα Μακαρώνα, οι
Αντιδήμαρχοι, Βασίλης Γουρνής, Κώστας Καρβούνης, Κατερίνα Μεγάλου, Δημήτρης Σέρρας, ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΧ Φάνης Σπανός, ο πρόεδρος της Κοινότητας Χαλκίδας Θοδωρής Γιαννούκος, ήταν όλοι εκεί για να ευχηθούν στους εργαζόμενους καλή χρονιά!






