Βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό παιδάκι από τη Χαλκίδα χθες. Πρόκειται για ένα παιδάκι 2 χρονών, το οποίο να σημειωθεί ότι δεν πέρασε από το Νοσοκομείο Χαλκίδας. Δεν έγινε στο Νοσοκομείο το
τεστ και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες το παιδάκι δεν νοσηλεύεται, αλλά βρίσκεται στο σπίτι του σε καραντίνα βέβαια. Θα πραγματοποιηθεί ιχνηλάτηση των επαφών του παιδιού μέσα στο επόμενο 24ωρο.
τεστ και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες το παιδάκι δεν νοσηλεύεται, αλλά βρίσκεται στο σπίτι του σε καραντίνα βέβαια. Θα πραγματοποιηθεί ιχνηλάτηση των επαφών του παιδιού μέσα στο επόμενο 24ωρο.
