Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Παρέμβαση του Σίμου Κεδίκογλου για την άμεση λειτουργία του νέου ακτινολογικού εξοπλισμού στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας


Άμεσα αναμένεται μετά την παρέμβαση του  βουλευτή Ευβοίας Σίμου Κεδίκογλου στην Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας να υπογραφούν τα  πρωτόκολλα  που ανοίγουν το δρόμο για τη  λειτουργία των νέων Ακτινολογικών Μηχανημάτων και Συστημάτων Ψηφιακής Ακτινογραφίας στο
Κέντρο Υγείας Ιστιαίας .
Ο βουλευτής άσκησε πιέσεις,  προκειμένου να ξεπεραστούν  γραφειοκρατικά ζητήματα που μέχρι σήμερα καθυστερούσαν την έκδοση των  σχετικών αδειών και εμπόδιζαν ουσιαστικά τη λειτουργία του Ακτινολογικού Τμήματος.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας το προσεχές διάστημα οι κάτοικοι της Βόρειας Εύβοιας, επιτέλους, θα μπορούν να  έχουν πρόσβαση σε εξετάσεις στο  Ακτινολογικό Τμήμα, που διαθέτει  έναν άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό, καλύπτoντας πλήρως τις ανάγκες τους.