Εργασία και χαρά για την Αντιδήμαρχο Υγείας Δήμου Χαλκιδέων Κατερίνα Μεγάλου. Η γιατρός στο Νοσοκομείο Χαλκίδας εργάζεται και σήμερα Μεγάλη Πέμπτη και βέβαια δεν παραπονιέται. Αγαπάει πολύ τη δουλειά της, όπως και την Αυτοδιοίκηση με την οποία ασχολήθηκε για πρώτη φορά στις εκλογές του 2019. Η Αντιδήμαρχος παρά του ότι είναι νέα στην Αυτοδιοίκηση έχει ήδη δείξει ότι μπορεί να καταφέρει πολλά. Έχει διοργανώσει πολλές δράσεις και συνεχίζει…
