Ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και πρασίνου Γιώργος Πάνος συνεχίζει το έργο του! Τα τέσσερα χρόνια που πέρασαν δούλεψε πολύ και γι΄αυτό οι πολίτες τον τίμησαν με την ψήφο τους και θα συνεχίσει να κάθεται στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου και την επόμενη πενταετία.
Αν θα συνεχίσει στην ίδια θέση και μετά τον Ιανουάριο, κανείς δεν γνωρίζει, παρά μόνο η Δήμαρχος! Από όποια θέση βέβαια και να κληθεί να υπηρετήσει την πόλη θα τα καταφέρει άριστα!
