Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Έχει αρχίσει ήδη τη …γκρίνια…


Ακόμα δεν τελείωσε η προηγούμενη δημοτική θητεία και ο αυτοδιοικητικός έχει αρχίσει ήδη τη γκρίνια. Έχει άγχος για το αν ο-η Δήμαρχος Δήμου της Εύβοιας θα του εμπιστευθεί θέση ευθύνης από την 1η Ιανουαρίου και ήδη έχει ξεκινήσει τα παράπονα. 

Το πιο πιθανό βέβαια είναι έτσι όπως λειτουργεί, τελικά να μείνει εκτός ..σχήματος και μετά θα γκρινιάζει δικαιολογημένα!