Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον συνάδελφο Βουλευτή και νυν Πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα για την τιμητική υποψηφιότητα που ανακοίνωσε χθες ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για το ανώτατο αξίωμα της Ελληνικής Δημοκρατίας δήλωσε η βουλευτής του νομού Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη επισημαίνοντας «Ο Κωνσταντίνος Τασούλας, με την πλούσια κοινοβουλευτική του εμπειρία, την αφοσίωσή του στα δημοκρατικά ιδεώδη και την ουσιαστική του συνεισφορά στην πολιτική ζωή της χώρας, αποτελεί έναν άξιο εκπρόσωπο για τον επόμενο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Είμαι βέβαιη ότι θα υπηρετήσει τον θεσμό με ήθος, σεβασμό
και υπευθυνότητα, ανταποκρινόμενος στις προσδοκίες όλων των Ελλήνων πολιτών. Καλή επιτυχία στο επόμενο αυτό βήμα!»
