Σύσκεψη για το πρόβλημα της υδροδότησης στο Δήμο Κύμης Αλιβερίου πραγματοποιήθηκε σήμερα στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Γιώργου Κελαϊδίτη στο Διοικητήριο. Στη σύσκεψη συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Κύμης Αλιβερίου Νίκος Μπαράκος, ο αντιδήμαρχος Νίκος Μαστροκώστας, ο αντπρόεδρος ΔΕΥΑΚΑ Γιώργος Παπαδιόχος, ο διευθυντής της ΔΕΥΑΚΑ κ. Στρουμπούλης.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο Eviatop ο Αντιπεριφερειάρχης, αποφασίστηκαν τα βήματα μεταξύ υπηρεσίας και
Δήμου για τον επανέλεγχο του δικτύου ύδρευσης προκειμένου να μπορέσει η
υπηρεσία και ο Δήμος να βρουν ποια είναι η πηγή του προβλήματος και να απομονωθεί.
Να σημειωθεί ότι έχουν γίνει σε κάποια δίκτυα καθαρισμοί που
μπορεί να επιβάρυναν τον έλεγχο. Θα γίνει νέα δειγματοληψία την ερχόμενη εβδομάδα
με την ελπίδα τα αποτελέσματα να βελτιωθούν . Παράλληλα ο Δήμος ετοιμάζει μελέτη -πρόταση για χρηματοδότηση έργου επέκτασης δικτύου και των σημείων που έχουν
προβλήματα με εναλλακτικές πηγές υδροληψίας.
Η Περιφέρεια, η Διεύθυνση υγιεινής, θα συνεχίσει ελέγχους και
θα συνδράμει το Δήμο να βρει τη λύση με χρηματοδότηση πρότασης του δήμου για
εναλλακτικές πηγές υδροδότησης.
Το θέμα συζητήθηκε και στη χθεσινή συνεδρίαση του
Περιφερειακού Συμβουλίου, όπου αναγνωρίστηκε η σπουδαιότητα του προβλήματος και
η ανάγκη συνδρομής της Περιφέρειας στην επίλυσή του.
