Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πολίτης καταγγέλλει την εικόνα έντονης ρύπανσης στον παραλιακό χώρο της Χαλκίδας, με δεκάδες πλαστικά τελάρα και απορρίμματα να έχουν συγκεντρωθεί στην ακτή και στο νερό.
Με σαρκαστικό ύφος, ο πολίτης ευχαριστεί την Ιχθυόσκαλα Χαλκίδας για την «ανεκτίμητη προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της πόλης», επισημαίνοντας ότι «πουθενά αλλού δεν μπορεί ο επισκέπτης να απολαύσει το μοναδικό θέαμα με ψαροκασέλες να παρελαύνουν στο κύμα».
Η ανάρτηση καταλήγει με την ειρωνική πρόταση «Βράβευσή σας πρέπει!», υπογραμμίζοντας την ανάγκη για άμεσο καθαρισμό και καλύτερη διαχείριση των απορριμμάτων που καταλήγουν στη θάλασσα και δυσφημούν την εικόνα της περιοχής.

