Με ένα παλιό δίκτυο ύδρευσης που… σπάει καθημερινά τα νεύρα και τους σωλήνες, η πρόεδρος της ΔΕΥΑΧ Ιωάννα Δαριβέρη δίνει μάχη. Οι βλάβες πολλές, αλλά εκείνη είναι πάντα stand by.
Το βλέμμα της προέδρου είναι στραμμένο στο μέλλον: βήματα
εκσυγχρονισμού έχουν ξεκινήσει και η πρόεδρος δεν το βάζει κάτω. Με νεανικό
στυλ, hands-on νοοτροπία και διάθεση για αλλαγή, δείχνει πως η ΔΕΥΑΧ δεν θα
μείνει στα… παλιά της νερά.
Stay tuned – έρχονται αλλαγές που θα "τρέχουν" πιο
γρήγορα κι από τη βλάβη!