Δ.Σ. Αναστάσιο Βαρυτιμίδη βρέθηκε κατόπιν πρόσκλησης στους χώρους τις 74 ΜΕ, με σκοπό την παρουσίαση των προτάσεων του Συνδέσμου, στα πλαίσια της αναβάθμισης του Θεσμού της Εφεδρείας, στον Διευθυντή Επιστράτευσης της ΑΣΔΥΣ , στον Διοικητή και στα στελέχη της ΜΕ.
Συγκεκριμένα ο ΣΕΑΝ Ευβοίας κλήθηκε να διατυπώσει προτάσεις που αφορούν στα κίνητρα τα οποία πρέπει να δοθούν ώστε να αυξηθεί το ποσοστό συμμετοχής των εφέδρων στην ενεργή εφεδρεία στα πλαίσια της «Αναδιοργάνωσης του Θεσμού της Εφεδρείας» «Ατζέντας 2030» . Ως γνωστόν η αποτρεπτική ισχύς για όποιον επιβουλεύεται την πατρίδα μας, δεν βασίζεται μόνο στο τακτικό στράτευμα ( μόνιμους και κληρωτούς ) αλλά και στους εφέδρους ( αξιωματικούς και οπλίτες ) που θα κληθούν να το συμπληρώσουν, αν και όποτε χρειαστεί.
Οι προτάσεις κρίθηκαν εμπεριστατωμένες, προς τη σωστή κατεύθυνση και με δυνατότητα υλοποίησης. Η αντιπροσωπεία δέχτηκε επίσης θετικά σχόλια για την άψογη παρουσίαση. Ο Διευθυντής Επιστράτευσης ζήτησε να αποσταλούν οι προτάσεις και στην Διεύθυνση Επιστράτευσης, συμπεριλαμβανομένων και των στοιχείων και διευκρινήσεων που δόθηκαν κατά την παρουσίαση.
Εκδήλωση μνήμης Ήρωα Ταγματάρχη Βελισσαρίου στη Σχολή
Πεζικού
Την Κυριακή 13 Ιουλίου 2025, κατόπιν σχετικής προσκλήσεως του Διοικητού της Σχολής Πεζικού Ταξίαρχου κ. Δημήτριου – Άγγελου Μήτση, ο Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών Ν. Ευβοίας παρέστη στην επιμνημόσυνη δέηση προς τιμήν του Ήρωα Ταγματάρχη Πεζικού Ιωάννη Βελισσαρίου, το όνομα του οποίου φέρει το Στρατόπεδο, όπου εδρεύει η Σχολή Πεζικού.
Στη Δέηση χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας & Βορείων Σποράδων κ.κ. Χρυσόστομος. Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στην προτομή του Ήρωα που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο της Σχολής Πεζικού και ομιλίες από τον κ. Διοικητή , από στέλεχος της Σχολής και από τον Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας κ. Αναστάσιος Βελισσαρίου ο πρώτος εν ζωή απόγονος του Ήρωα των Ηρώων . Στην εκδήλωση παρέστησαν εκπρόσωποι των στρατιωτικών και πολιτειακών αρχών του τόπου.
Τον Σύνδεσμο εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Μιχαήλ Βαρυτιμίδης, ο Αντιπρόεδρος κ. Γεώργιος Δεσίπρης, ο Γ. Γραμματέα κ. Κων/νος Μητράκης , το Μέλος του ΔΣ κ. Αναστάσιος Βαρυτιμίδης και πλήθος στελεχών της Σχολής Εορτασμός Μεγαλομάρτυρα Αγίου Νικήτα , Προστάτη εφέδρων αξιωματικών
Ο Σύνδεσμος φέτος θα τιμήσει τον προστάτη μας , Μεγαλομάρτυρα Άγιο Νικήτα των Γότθων, εκ μεταφοράς, στις 21 Σεπτεμβρίου.
Στα πλαίσια αυτού του εορτασμού, το Δ.Σ. του Συνδέσμου και κατά την διάρκεια της μικρής δεξίωσης που θα παρατεθεί στην Λ.Α.Φ. Χαλκίδος στην Σχολή Πεζικού - μετά την Δοξολογία στον Ι.Ν. Αγ. Σπυρίδωνος και Αγ. Γεωργίου - θα βραβεύσει τα τέκνα των μελών μας που αρίστευσαν , βαθμό προαγωγής 18,5 ή ανώτερο, στην τελευταία τάξη Γυμνασίου και στις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου, όπως και τα τέκνα που εισήχθησαν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025.



