«Λιώνει» στη γυμναστική ο αντιπρόεδρος της ΔΟΕ Σταύρος Πετράκης και τα αποτελέσματα είναι εμφανή. Μετά από μία μικρή παύση λόγω διακοπών επέστρεψε στις προπονήσεις και μάλιστα σκληρές.
Πρώτος στους αγώνες του κλάδου και επειδή έχει ο συνδικαλισμός έχει πολύ τρέξιμο, ο αντιπρόεδρος πρέπει να είναι πάντα σε φόρμα.
