Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές στα πάτρια εδάφη, επέστρεψε στη Χαλκίδα ο δάσκαλος και πρόεδρος του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ευβοίας, Άρης Αυξωνίδης. Στην ατζέντα του, η προετοιμασία της ανόδου του τμήματος στη Θεσσαλονίκη ενόψει της ΔΕΘ, όπου τα συνδικαλιστικά αιτήματα των εργαζομένων θα βρεθούν ξανά στο προσκήνιο. Η φετινή χρονιά ξεκινά με διεκδικήσεις και ισχυρή παρουσία του νομαρχιακού τμήματος.
