Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025

Λαλανίτης: Ώρα να περάσει η νέα γενιά στη ΝΔ Εύβοιας


 Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το στέλεχος της ΝΔ στην Εύβοια, Γιάννης Λαλανίτης, κατέθεσε τους προβληματισμούς του για τον τρόπο που αξιολογούνται και προωθούνται τα κομματικά στελέχη, με αφορμή τις επικείμενες εσωκομματικές εκλογές του Νοεμβρίου.

Ο κ. Λαλανίτης σημείωσε πως, παρότι ο ίδιος δεν επιθυμεί να είναι υποψήφιος για κανένα κομματικό όργανο, θεωρεί αναγκαίο να ανοίξει ο δρόμος για μια νέα γενιά στελεχών, με έμφαση στη «μεγάλη δεξαμενή της ΟΝΝΕΔ».

Στην ανάρτησή του αναφέρεται σε σειρά ελλείψεων στη λειτουργία της ΝΔ στην Εύβοια, όπως η απουσία υλικοτεχνικής υποδομής, η μη λειτουργία των ΔΗΜΤΟ, η έλλειψη παρεμβάσεων στον δημόσιο διάλογο και η απουσία αναπτυξιακής πρότασης για τον νομό. Παράλληλα, επικρίνει την απουσία επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς βουλευτές και την έλλειψη προβολής του έργου που υλοποιείται από την κυβέρνηση στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι «δεν έχει να μοιράσει τίποτα με κανέναν» εντός του κόμματος στην Εύβοια, ωστόσο επισημαίνει πως είναι ώρα να δοθεί χώρος στη νέα γενιά, η οποία –όπως αναφέρει– μπορεί να αναλάβει τις ευθύνες και να ανανεώσει τη Νομαρχιακή ΔΕΕΠ.

«Αυτή είναι η πρώτη και τελευταία μου δήλωση εν όψει των εσωκομματικών του Νοεμβρίου» καταλήγει.