Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Δήμαρχος Καρύστου, Λευτέρης Ραβιόλος, εκεί όπου πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ.
Η συνεδρίαση έγινε παρουσία της ηγεσίας του Υπουργείου
Εσωτερικών, σε μια άκρως εποικοδομητική συζήτηση για την τοπική αυτοδιοίκηση
στο πλαίσιο της ΔΕΘ.
Ο κ. Ραβιόλος συμμετείχε ενεργά στις εργασίες, μεταφέροντας
τις θέσεις και τις ανάγκες της περιοχής, ενώ παράλληλα είχε την ευκαιρία για
εποικοδομητικές επαφές με στελέχη της κυβέρνησης και συναδέλφους του αυτοδιοικητικούς.
