Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025

Στη Θεσσαλονίκη για τη συνεδρίαση της ΚΕΔΕ ο Δήμαρχος


Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Δήμαρχος Καρύστου, Λευτέρης Ραβιόλος, εκεί όπου πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ.

Η συνεδρίαση έγινε παρουσία της ηγεσίας του Υπουργείου Εσωτερικών, σε μια άκρως εποικοδομητική συζήτηση για την τοπική αυτοδιοίκηση στο πλαίσιο της ΔΕΘ.

Ο κ. Ραβιόλος συμμετείχε ενεργά στις εργασίες, μεταφέροντας τις θέσεις και τις ανάγκες της περιοχής, ενώ παράλληλα είχε την ευκαιρία για εποικοδομητικές επαφές με στελέχη της κυβέρνησης και συναδέλφους του αυτοδιοικητικούς.