Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2025

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Παιδικών Σταθμών Χαλκίδας: Ανάγκη η ίδρυση νέων βρεφονηπιακών σταθμών


Για άλλη μια χρονιά πολλοί γονείς αγωνιούμε αν θα πάρουμε το voucher του ΕΣΠΑ και δυστυχώς πολλοί γονείς ήδη αποκλείστηκαν λόγω των εισοδηματικών κριτηρίων που θέτουν χαμηλό κόφτη. Το πρόγραμμα ΕΣΠΑ δεν μπορεί να καλύψει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των παιδιών μας για εκπαίδευση και δημιουργική απασχόληση και στήριξης των οικογενειών μας.

Αλλά και από τα voucher που θα μοιραστούν, πολλά voucher δεν θα χρησιμοποιηθούν καθόλου, αφού δεν υπάρχουν οι ανάλογες -κυρίως βρεφικές- θέσεις, με αποτέλεσμα οι γονείς να μένουν πραγματικά με το voucher στο χέρι και το παιδί τους στο σπίτι. Αυτό δυστυχώς θα συμβεί και φέτος, γιατί λείπει η μέριμνα από το κράτος για την δημιουργία όλων εκείνων των απαραίτητων θέσεων και των κοινωνικών δομών, που θα φιλοξενήσουν όλα τα παιδιά, χωρίς αποκλεισμούς και μάλιστα δωρεάν.

Ακόμη λιγότερο εφικτό είναι για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, για τα οποία το ΕΣΠΑ βάζει εμπόδια με επιπλέον γραφειοκρατία.

Ως Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των Βρεφονηπιακών Σταθμών Χαλκίδας διεκδικούμε την ίδρυση νέων σταθμών Βρεφικών και Παιδικών για να καλύπτουν τις ανάγκες των οικογενειών σε όλες τις δημοτικές ενότητες του Δήμου Χαλκιδέων.