Παρασκευή 29 Μαΐου 2026

Xαλκίδα: Καταδικάστηκε σε φυλάκιση 2,5 ετών για ηλεκτρονική απάτη σε συμβολαιογραφείο της Εύβοιας

 



Στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χαλκίδας εκδικάστηκε υπόθεση ηλεκτρονικής απάτης που σημειώθηκε σε συμβολαιογραφείο της Εύβοιας τον Μάιο του 2022, με την οικονομική ζημία να ξεπερνά τις 17.000 ευρώ.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με το συμβολαιογραφείο, προσποιούμενος ότι καλεί από φαρμακείο της περιοχής, ζητώντας να προπληρώσει ηλεκτρονικά το ποσό των 60 ευρώ για σύνταξη εγγράφου. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να αποσπάσει στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού του γραφείου.

Λίγο αργότερα, υπάλληλος του συμβολαιογραφείου έλαβε μήνυμα SMS που φαινόταν να προέρχεται από τράπεζα. Στο μήνυμα αναφερόταν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη έμβασμα και της ζητούσε να συνδεθεί μέσω συνδέσμου σε ιστοσελίδα που προσομοίαζε υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής.

Η υπάλληλος ακολούθησε τις οδηγίες, χωρίς ωστόσο να εμφανιστεί κάποια συναλλαγή στην οθόνη της. Λίγα λεπτά αργότερα, δέχθηκε τηλεφώνημα από το κεντρικό κατάστημα της τράπεζας, όπου της ζητήθηκε να επιβεβαιώσει μεταφορά ποσού ύψους 17.320 ευρώ προς λογαριασμό τρίτου προσώπου.

Παρά το γεγονός ότι δήλωσε πως δεν είχε εγκρίνει καμία συναλλαγή, το χρηματικό ποσό είχε ήδη μεταφερθεί, προκαλώντας σημαντική οικονομική ζημία στο συμβολαιογραφικό γραφείο.

Για την υπόθεση το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης 2,5 ετών.