Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 η εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε η Τράπεζα Αίματος Δικηγόρων – Δικαστικών Υπαλλήλων στο Δικαστικό Μέγαρο Χαλκίδας.
Η αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Πταισμάτων, από τις 9:00 έως τις 13:30, με τη συμμετοχή εθελοντών αιμοδοτών, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα προσφοράς.
Συνολικά συγκεντρώθηκαν 30 φιάλες αίματος, οι οποίες θα ενισχύσουν την Τράπεζα Αίματος Δικηγόρων – Δικαστικών Υπαλλήλων, συμβάλλοντας στην κάλυψη αναγκών σε αίμα για όσους το χρειαστούν.
Η ανταπόκριση των εθελοντών επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τη σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, στέλνοντας μήνυμα αλληλεγγύης και κοινωνικής ευαισθησίας.
