Στη μουσικοθεατρική παράσταση «Το καφέ Αμάν της Μαρίκας», που παρουσιάστηκε το βράδυ του Σαββάτου 20 Ιουνίου στο Γυμνάσιο Μαντουδίου, παραβρέθηκε η βουλευτής Ευβοίας Κατερίνα Καζάνη.
Η βουλευτής είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει την ξεχωριστή παραγωγή, η οποία ταξίδεψε το κοινό από τη Σμύρνη του 1910 έως τον Πειραιά του 1930, ενώ συνεχάρη τους συντελεστές και όλους όσοι συμμετείχαν στην επιτυχημένη διοργάνωση.
Στο περιθώριο της εκδήλωσης, η κ. Καζάνη φωτογραφήθηκε με τον αντιδήμαρχο Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας, Γιάννη Καντζούρα, συζητώντας για θέματα που αφορούν την περιοχή και τις πολιτιστικές δράσεις του δήμου.
Η παράσταση διοργανώθηκε από τον Χορευτικό Πολιτιστικό Σύλλογο Μαντουδίου «Ο Μάκιστος», συγκεντρώνοντας πλήθος κόσμου, που χειροκρότησε θερμά όλους τους συντελεστές για την εξαιρετική τους παρουσία.
