Αντάρτικο στήνεται πίσω από τα «φώτα» στην ΚΟ της ΝΔ, με φόντο τον νέο Κώδικα Αυτοδιοίκησης και τις επόμενες λίστες των εθνικών εκλογών.
Κι αυτό γιατί ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν σκοπεύει να θεσπίσει ασυμβίβαστο για όσους δημάρχους ή αντιπεριφερειάρχες θέλουν να κατέβουν στις εθνικές εκλογές, με αποτέλεσμα αρκετοί βουλευτές της επαρχίας να έχουν χάσει τον ύπνο τους.
Σου λέει, πώς να βγεις να κυνηγήσεις σταυρούς απέναντι σε αντιπεριφερειάρχες και δημάρχους που έχουν στα χέρια τους έτοιμους, καλοκουρδισμένους μηχανισμούς, υπογράφουν καθημερινά έργα, ελέγχουν κονδύλια και κάνουν τα παραδοσιακά, τοπικά ρουσφέτια; Η μάχη μοιάζει άνιση προτού καν ξεκινήσει.
Το πράγμα όμως σοβαρεύει, καθώς οι ψίθυροι στους διαδρόμους της Βουλής λένε ότι μια ομάδα εξ αυτών έχει αρχίσει τα τηλέφωνα για να συντονιστεί. Σκοπός τους; Να καταθέσουν δική τους, αντάρτικη βουλευτική τροπολογία που θα επιβάλλει το ασυμβίβαστο, «μπλοκάροντας» τους επίδοξους ανταγωνιστές τους.
iEidiseis.gr
