Στην εκδήλωση της ομάδας της Προποντίδας, για τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στο Αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, έδωσε το
«παρών» ο Δημήτρης Διαμαντόπουλος, τιμώντας με την παρουσία του τη μεγάλη γιορτή του ιστορικού συλλόγου.
Ο κ. Διαμαντόπουλος βράβευσε τον Τάσο Βουκούτη, παλιό παράγοντα της Προποντίδας, αναγνωρίζοντας την πολύχρονη προσφορά του στην ομάδα και το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.

