Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Με τον πρόεδρο…


Με αφορμή το επίσημο κλείσιμο της σχολικής χρονιάς, ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας διοργάνωσε μια όμορφη και χαλαρή βραδιά για τα μέλη του, σε γνωστό παραλιακό café-bar-restaurant της πόλης.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για αποφόρτιση από την απαιτητική καθημερινότητα, με τους εκπαιδευτικούς να ανταλλάσσουν ευχές για το καλοκαίρι σε ένα ευχάριστο, παραθαλάσσιο περιβάλλον.

Μεταξύ των πολλών μελών που έδωσαν το «παρών» ήταν και η νηπιαγωγός του 1ου Νηπιαγωγείου του Β’ Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Χαλκίδας, Κατερίνα Αντωνίου. Η κ. Αντωνίου είχε μάλιστα την ευκαιρία να συνομιλήσει σε ιδιαίτερα φιλικό και εγκάρδιο κλίμα με τον πρόεδρο του Συλλόγου, Λάμπρο Γιαννούχο, συζητώντας για τις εμπειρίες της χρονιάς που πέρασε αλλά και για το μέλλον της προσχολικής αγωγής στην περιοχή.