Απορίες και ερωτηματικά με τη νέα ανάρτηση που έκανε ο Γιώργος Λιάγκας την Τρίτη 23/6. Σε αναμονή της ανανέωσης της συνεργασίας του με τον ΑΝΤ1 πολλοί ήταν αυτοί που αναρωτήθηκαν αν το μήνυμά του είχε κάποιον αποδέκτη στο κανάλι του Αμαρουσίου.
Αφού όπως έγραψε στο story που δημοσίευσε: «Ύψιστο αγαθό η ελευθερία. Όποιο κι αν είναι το τίμημα». Ίσως να δώσει εξηγήσεις μέσα από το Πρωινό. Γιατί σίγουρα θα δεχτεί ερωτήσεις σχετικές και από τους συνεργάτες του.
Βέβαια η συνέχειά του στον ΑΝΤ1 από πολλούς, ακόμα και μέσα στο κανάλι θεωρείται δεδομένη. Ενώ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για να κλειδώσουν τα πρόσωπα που θα αποτελέσουν το νέο πάνελ που θα είναι μικρότερο. Επίσης έχει γίνει γνωστό πως δέχτηκε πρόταση για την παρουσίαση του Dancing With The Stars. Θεωρείται ως ο πλέον κατάλληλος για το βραδινό show μετά από την άρνηση της Ζέτας Μακρυπούλια.
Δείτε την ανάρτηση
iEidiseis.gr

