Τα εγκαίνια του νέου κλειστού γυμναστηρίου τύπου «μπαλόνι» πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη στην Ερέτρια, παρουσία εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, φορέων και πολιτών. Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους ήταν και ο ναύαρχος ε.α. Νίκος Φατούσης, ο οποίος παρακολούθησε την τελετή και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ολοκλήρωση του έργου.
Συνεχάρη την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Ερέτριας
και όλους όσοι εργάστηκαν για την υλοποίηση της σημαντικής αυτής αθλητικής υποδομής.
Όπως τόνισε, το νέο κλειστό γυμναστήριο αποτελεί μια ουσιαστική επένδυση για τη
νέα γενιά, καθώς θα δίνει τη δυνατότητα στους νέους της Ερέτριας και των γύρω
περιοχών να αθλούνται με ασφάλεια και σε σύγχρονες εγκαταστάσεις, καθ’ όλη τη
διάρκεια του χρόνου, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Παράλληλα, επισήμανε
ότι τέτοιες υποδομές ενισχύουν τον μαζικό αθλητισμό και αναβαθμίζουν την
ποιότητα ζωής της τοπικής κοινωνίας.

