Ο Βασίλης Ταρνανάς επιστρέφει στην προεδρία του ΑΟ Χαλκίς, μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου, σηματοδοτώντας μια νέα διοικητική σελίδα για τον ιστορικό σύλλογο.
Η εκλογική διαδικασία διεξήχθη με ενιαίο ψηφοδέλτιο, ενώ ο Βασίλης Ταρνανάς ήταν ο μοναδικός υποψήφιος για τη θέση του προέδρου και έλαβε την εμπιστοσύνη των μελών.
Για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο υποψήφιοι ήταν οι Παναγιώτης Αντωνόπουλος, Αλέξανδρος Δαύρης, Μιχάλης Θαλάσσης, Αναστάσιος Καρυστινός, Ιωάννης Κοτρογιάννης, Ελένη Κούτρα, Ματίνα Ρέτσα, Κωνσταντίνος Τζίμας και Αθανάσιος Τριανταφύλλου.
Υποψήφιοι για την Εξελεγκτική Επιτροπή ήταν οι Δημήτριος Κακάτσος, Μαρία Μάτρακα και Όθωνας Σιδέρης.
Η επιστροφή του Βασίλη Ταρνανά στην προεδρία έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο για τον ΑΟ Χαλκίς, με στόχο τη διοικητική σταθερότητα και τη διαμόρφωση ενός ξεκάθαρου σχεδίου για την αγωνιστική και οργανωτική πορεία του συλλόγου τα επόμενα χρόνια