Αυτήν την ώρα στο πειθαρχικό στη Λαμία τέσσερις εκπαιδευτικοί από την Εύβοια οι οποίοι έχουν κληθεί σε έγγραφη απολογία από το Πρωτ/θμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας, λόγω συμμετοχής τους στην νόμιμα προκηρυγμένη απεργία–αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
Σε κινητοποίηση στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνση
Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία, προχώρησε σήμερα η ΕΛΜΕ Εύβοιας, καταγγέλλοντας τη
συνδικαλιστική δίωξη και κλήση σε απολογία τεσσάρων συναδέλφων τους επειδή
συμμετείχαν στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
Με πανό και συνθήματα βρίσκονται έξω από το κτίριο η ΕΛΜΕ Εύβοιας.

