Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Στην εκδήλωση για την οδική ασφάλεια Μάρκου και Εμμανουηλίδης


Εκδήλωση για την οδική ασφάλεια πραγματοποιήθηκε την Κυριακή το απόγευμα στη Χαλκίδα, με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του ΟΛΝΕ και του Δήμου Χαλκιδέων.

Το «παρών» έδωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Εύβοιας, Αλέκος Μάρκου, μαζί με τον Παρασκευά Εμμανουηλίδη, ο οποίος υπηρετεί στην Τροχαία, στηρίζοντας έμπρακτα τη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών.

Διαρκής η στήριξη της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Εύβοιας σε πρωτοβουλίες που προάγουν την οδική ασφάλεια και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.