Εκδήλωση για την οδική ασφάλεια πραγματοποιήθηκε την Κυριακή το απόγευμα στη Χαλκίδα, με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του ΟΛΝΕ και του Δήμου Χαλκιδέων.
Το «παρών» έδωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων
Εύβοιας, Αλέκος Μάρκου, μαζί με τον Παρασκευά Εμμανουηλίδη, ο οποίος υπηρετεί
στην Τροχαία, στηρίζοντας έμπρακτα τη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των
πολιτών.
Διαρκής η στήριξη της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Εύβοιας
σε πρωτοβουλίες που προάγουν την οδική ασφάλεια και την πρόληψη των τροχαίων
ατυχημάτων.
