Την οικονομική, νομική, συνδικαλιστική, ανθρώπινη και ηθική στήριξή του στις επτά εκπαιδευτικούς που πρόκειται να κληθούν τις επόμενες ημέρες σε απολογία στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο στη Λαμία εκφράζει, με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κύμης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εκπαιδευτικοί διώκονται λόγω της συμμετοχής τους στη νόμιμα προκηρυγμένη απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση, την οποία ο Σύλλογος χαρακτηρίζει τιμωρητική, αυταρχική και αντιεπιστημονική.
Ο Σύλλογος υποστηρίζει ότι η συγκεκριμένη διαδικασία δεν αποσκοπεί στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο δημόσιο σχολείο, αλλά στον έλεγχο και την επιβολή πολιτικών που, όπως αναφέρει, υποβαθμίζουν τη δημόσια εκπαίδευση.
Παράλληλα, δηλώνει ότι θα συνεχίσει τον αγώνα ενάντια στον αυταρχισμό και την καταστολή, καλώντας τους εκπαιδευτικούς να ενισχύσουν τη συμμετοχή τους στην απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση, καθώς και να στηρίξουν τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, ο Σύλλογος εκτιμά ότι στη συγκεκριμένη μάχη θα επικρατήσουν η αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών, το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην απεργία, η συλλογική δράση και η υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης.
Τέλος, γνωστοποιείται ότι θα εκδοθεί το προσεχές διάστημα σχετικό ψήφισμα στήριξης, ενώ θα ανακοινωθεί και η ημερομηνία μετάβασης στη Λαμία με λεωφορείο του Συλλόγου, προκειμένου να εκφραστεί έμπρακτα η συμπαράσταση στις διωκόμενες εκπαιδευτικούς. Ο Σύλλογος καταλήγει διαμηνύοντας ότι, όπως αναφέρει, «ο εκφοβισμός και οι απειλές δεν θα περάσουν» και καλεί σε ενότητα και συνέχιση των κινητοποιήσεων.
