Ενα νέο σύστημα πληρωμών των δημοτικών τελών στα πρότυπα του ΕΝΦΙΑ προβλέπει νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε πριν από λίγο στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος.
Η ρύθμιση προβλέπει την αποσύνδεση της πληρωμής των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος, με τον κ. Λιβάνιο να κάνει λόγο για πάγιο αίτημα των δήμων και των εταιρειών ενέργειας.
Ο υπουργός Εσωτερικών τόνισε πως «το νέο σύστημα θα θυμίζει τον ΕΝΦΙΑ, καθώς θα εκδίδεται μια φορά το χρόνο και η αποπληρωμή θα μπορεί να γίνει σε 12 δόσεις».
Ο ίδιος εκτίμησε πως το νέο αυτό σύστημα θα τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές του 2028.
Όπως εξήγησε, με τη διάταξη που ενσωματώνεται στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο δημιουργείται το απαραίτητο νομοθετικό έρεισμα, ώστε στη συνέχεια να εκδοθεί το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα που θα ρυθμίσει το νέο σύστημα είσπραξης των δημοτικών τελών, εκτός πλέον των λογαριασμών ρεύματος.
Μιλώντας στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο υπουργός σημείωσε ότι η χρέωση των δημοτικών τελών μέσω των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας αποτελούσε εδώ και χρόνια μόνιμη πηγή τριβών με τις εταιρείες προμήθειας. Όπως διευκρίνισε, δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί ο τρόπος με τον οποίο θα εισπράττονται τα τέλη, ωστόσο απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστροφής στο παραδοσιακό «φακελάκι».
Αντίθετα, προανήγγειλε ότι η κατεύθυνση είναι η πλήρης αξιοποίηση ηλεκτρονικών τρόπων πληρωμής, αφήνοντας ανοιχτό ακόμη και το ενδεχόμενο η είσπραξη να πραγματοποιείται μέσω της ΑΑΔΕ.
Με πληροφορίες από iEidiseis.gr
