Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Περιφερειακό Συμβούλιο: Στο επίκεντρο το Νοσοκομείο Χαλκίδας και η ποιότητα των υδάτων στην Αυλίδα


Με ζητήματα που αφορούν άμεσα την Εύβοια πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Στερεάς Ελλάδας. Προ ημερήσιας διάταξης, η πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Χαλκίδας, Ιωάννα Ιωάννου, ανέδειξε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν το νοσοκομείο και οι εργαζόμενοί του. Ο Περιφερειάρχης Φάνης Σπανός δήλωσε ότι θα τοποθετηθεί αφού λάβει επίσημα στοιχεία από τη διοίκηση της 5ης ΥΠΕ και του Νοσοκομείου. Σε αυτήν την κατεύθυνση, δεν εγκρίθηκε σχετικό ψήφισμα.

Στο πλαίσιο της ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας, ο Αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντος Ευάγγελος Κούκουζας παρουσίασε τα αποτελέσματα των δειγματοληψιών που πραγματοποιήθηκαν στο Βαθύ Αυλίδας και στον υγροβιότοπο του Φάρου Αυλίδας. Σύμφωνα με τα στοιχεία των αρμόδιων εργαστηρίων του Πανεπιστημίου Πατρών, η ποιότητα των θαλάσσιων υδάτων κατά τον χρόνο των μετρήσεων κρίθηκε ικανοποιητική.

Ωστόσο, επισημάνθηκε ότι η περιοχή παραμένει ιδιαίτερα ευαίσθητη περιβαλλοντικά και απαιτεί συνεχή παρακολούθηση, ώστε να διασφαλιστεί η προστασία του οικοσυστήματος.

Μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασης, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε ότι η ανάπτυξη και η προστασία του περιβάλλοντος μπορούν να συνυπάρχουν, τονίζοντας πως η Περιφέρεια θέτει «κόκκινες γραμμές» για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα προωθεί έργα και δράσεις που ενισχύουν την αναπτυξιακή πορεία του τόπου. Όπως ανέφερε, στόχος της Περιφερειακής Αρχής είναι η συνολική και δίκαιη ανάπτυξη της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στη μείωση των ενδοπεριφερειακών και κοινωνικών ανισοτήτων, μέσα από συνεργασία, υπευθυνότητα και αποτελεσματική αξιοποίηση των διαθέσιμων χρηματοδοτικών προγραμμάτων.