Μέρα με τη μέρα, συνεδρίαση με τη συνεδρίαση βαθαίνει το χάσμα μεταξύ του δημοτικού συμβούλου και της παράταξής του. Στην αρχή ήταν οι αστερίσκοι που έβαζε στις προτάσεις της παράταξης, μετά ήρθαν και τα «όχι» και τώρα είναι πλέον ολοφάνερο ότι έχει πάρει τις αποστάσεις του από τους συντρόφους του και έχει σηκώσει το δικό του μπαϊράκι.
Αν τελικά αποφασίσει και την ανεξαρτητοποίησή του δεν θα εκπλαγεί κανείς!
.jpg)