Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Σπάει την μονοτονία…


Αν ένα πρόσωπο δεν περνά απαρατήρητο στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κύμης-Αλιβερίου αυτό είναι η δημοτική σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Μαργαρίτα Μέξη.

Κάθε φορά που ζητά το μικρόφωνο, η ατμόσφαιρα στην αίθουσα ηλεκτρίζεται αμέσως. Ο αιχμηρός της λόγος και οι, πολλές φορές εκτός μικροφώνου, παρεμβάσεις της, ξεσηκώνουν τους συναδέλφους της στα απέναντι έδρανα… και κάπως έτσι σπάει η μονοτονία!