Με τρία μετάλλια και μία ακόμη αξιόλογη παρουσία ολοκλήρωσε η ελληνική αποστολή τη συμμετοχή της στο διεθνές τουρνουά πάλης «Brandenburg Cup», που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία με τη συμμετοχή αθλητών από 15 χώρες.
Ξεχωριστή ήταν η παρουσία των Ευβοιωτών αθλητών, οι οποίοι συνέβαλαν καθοριστικά στις επιτυχίες της ελληνικής ομάδας, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά το υψηλό επίπεδο της ευβοϊκής πάλης.
Οι ελληνικές διακρίσεις
- Δημήτρης Σαράπης (Εύβοια) : 2η θέση στην κατηγορία των 71 κιλών (U17).
- Βασίλης Τσαρουχάς : 2η θέση στην κατηγορία των 60 κιλών (U20).
- Ιωάννης Μουτουσίδης (Εύβοια): 3η θέση στην κατηγορία των 97 κιλών (U20).
- Γεώργιος Χονδρονασίος : 5η θέση στην κατηγορία των 55 κιλών (U17).
Οι επιτυχίες αυτές προστίθενται στις σημαντικές διακρίσεις που καταγράφει τα τελευταία χρόνια η ελληνική πάλη σε διεθνείς διοργανώσεις, επιβεβαιώνοντας τη συστηματική δουλειά που γίνεται τόσο από τους αθλητές όσο και από τους προπονητές και την Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης.
Ιδιαίτερη υπερηφάνεια προκαλεί το γεγονός ότι τρεις από τους τέσσερις αθλητές της ελληνικής αποστολής που διακρίθηκαν προέρχονται από την Εύβοια, γεγονός που αναδεικνύει τη σημαντική παράδοση και τη διαρκή παραγωγή ταλέντων που διαθέτει το νησί στο άθλημα της πάλης.
Μετά την ολοκλήρωση των αγώνων, η ελληνική αποστολή θα παραμείνει στο Ολυμπιακό Κέντρο της Γερμανίας έως τις 27 Ιουνίου, όπου θα συνεχίσει την προετοιμασία της στο πλαίσιο του αγωνιστικού προγραμματισμού της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πάλης, ενόψει των επόμενων διεθνών υποχρεώσεων
.


