Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν οι κάτοικοι της συνοικίας Έξω Παναγίτσα Χαλκίδας, μέσω του Εκπολιτιστικού Συλλόγου, για την ανεξέλεγκτη ηχορύπανση που προκαλείται από τις κόντρες μηχανών και αυτοκινήτων.
Όπως αναφέρει ο Σύλλογος σε ανακοίνωσή του, πριν από περισσότερο από 20 ημέρες είχε κατατεθεί επιστολή με πάνω από 100 υπογραφές προς τον Αστυνομικό Διευθυντή Εύβοιας, ζητώντας μέτρα για την κατάσταση που επικρατεί στον παραλιακό δρόμο (οδός Ανθέων), στην κεντρική οδό Παπανδρέου αλλά και στους κάθετους δρόμους.
«Όχι μόνο δεν μειώθηκε η ένταση της ηχορύπανσης, αλλά αυξήθηκε», σημειώνουν χαρακτηριστικά οι κάτοικοι, τονίζοντας ότι πλέον οι θορυβώδεις κόντρες δεν περιορίζονται στις μεταμεσονύκτιες ώρες αλλά παρατηρούνται και στη διάρκεια της ημέρας. Παράλληλα εκφράζουν δυσαρέσκεια, καθώς – όπως καταγγέλλουν – δεν υπήρξε ούτε καν πρόσκληση σε συνάντηση με την Αστυνομική Διεύθυνση.
Ο Σύλλογος ενημερώνει πως, μέσω του νομικού του συμβούλου, εξετάζεται πλέον η αποστολή των υπογραφών στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ενώ καλεί τους κατοίκους να καταγγέλλουν τα περιστατικά στην Αστυνομία και στο 100 όλο το 24ωρο.
.jpg)