Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025

Χαλκίδα: Μαρτύριο για απολυμένη εργαζόμενη με αναπηρία


Δίχως τέλος η ταλαιπωρία που βιώνει απολυμένη εργαζόμενη με σοβαρά προβλήματα αναπηρίας στη Χαλκίδα, εξαιτίας του πλαισίου απονομής αναπηρικών συντάξεων από τα ΚΕΠΑ. Η γυναίκα, που εργαζόταν επί χρόνια στο πτηνοσφαγείο του ομίλου Φιλίππου (HQF-Μιμίκος), απολύθηκε όταν απέκτησε και κινητική αναπηρία, η οποία την καθιστά ανίκανη να περπατήσει. Παρά το υψηλό ποσοστό αναπηρίας, η πρωτοβάθμια επιτροπή ΚΕΠΑ Χαλκίδας αρνήθηκε να της αναγνωρίσει άνω του 67% κινητική αναπηρία, στερώντας της το σχετικό επίδομα.

Έξι μήνες μετά την ένσταση, η εργαζόμενη δεν έχει εξεταστεί από τη δευτεροβάθμια επιτροπή. Χθες, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, η εξέταση αναβλήθηκε με το πρόσχημα έλλειψης γιατρών της κατάλληλης ειδικότητας.

Στο πλευρό της βρέθηκαν το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας, το Συνδικάτο Τροφίμων και Ποτών, η ΣΕΑΑΝ και σωματεία της Πρόνοιας, που κατήγγειλαν τη στάση της επιτροπής ως «προκλητική και απαράδεκτη» και ζήτησαν άμεση κατ’ οίκον εξέταση και αναγνώριση του πραγματικού ποσοστού αναπηρίας.